Μέθοδοι Αξιολόγησης:
- ΑΝΟΜΙΛΟ 4
- ΑΘΗΝΑ Τεστ
- Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου
- Τεστ Άρθρωσης του ΠΣΛ
- Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής ή/ και Προσχολικής ηλικίας
- Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης
- Αξιολόγηση Σχολικής ετοιμότητας
- Δοκιμασία Πληροφοριακής και Γραμματικής Επάρκειας
- Δοκιμασία Εκφραστικού λεξιλογίου
- Δοκιμασίας Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης
- Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ)
- Pragmatics Profile of Everyday Communication Skills
- Raven test
- TOPL
Μέθοδοι θεραπείας:
- Νευροεξελικτική μέθοδος, BOBATH NDT
- Μέθοδος Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, SI
- Πιστοποιημένη Ευρωπαϊκή μέθοδος στην αποκατάσταση διαταραχών ροής λόγου (τραυλισμός, ταχυλαλία), PALIN P.C.I.
- Θεραπεία και εκπαίδευση παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές επικοινωνίας (ΔΑΔ, ΔΑΦ), TEACCH
- PECS
- Αποκατάσταση διαταραχών άρθρωσης
- Αποκατάσταση φωνολογικών διαταραχών
- Αποκατάσταση καθυστέρησης λόγου και ομιλίας
- Αποκατάσταση δυσπραξίας
- Αποκατάσταση δυσφαγίας
- Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών
- Επεξεργασία δυσκολιών ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ
- Διαχείριση συμπτωμάτων Τραυλισμού
- Διαχείριση συμπτωμάτων Ταχυλαλίας
- Αντιμετώπιση δυσκολιών και ελλειμμάτων παιδιών με ΔΕΠ – Υ
- Βελτίωση και Διαχείριση συμπτωμάτων ατόμων με Νοητική Υστέρηση
- Βελτίωση και Διαχείριση συμπτωμάτων ατόμων με Σύνδρομα
- Αποκατάσταση συμπτωμάτων μετά από Εγκεφαλικό επεισόδιο σε ενήλικες